woensdag 10 juli 2019

Wat ik kortgeleden gemaakt heb

Ik heb wat nieuwe dingen uitgeprobeerd en gemaakt.
Allereerst stond er in Vezel een soort workshop met zijdecocons. Daar maakte ik dit van:


 Verder heb ik met cirkels deze ontwerpen gemaakt.De bovenste bestaat uit een lap stof. Ik heb gebruik gemaakt van de kleurnuances , die er in de stof zaten.


Deze onderste bestaat uit verschillende stukken stof.



Deze cirkel is voor de opening van het visserijmuseum bij ons in het dorp.



Verder ben ik een beetje aan het rommelen geweest met kantjes, bandjes, stukjes karton e.d.


14 opmerkingen:

  1. fraai zeg, het halssieraad en ook de cirkels . mooi het werkje met kant en zo.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Ik wil de heer Dalton waarderen omdat hij mij een lening heeft gegeven ter waarde van 43000 EUR. als u vandaag een dringende lening nodig heeft, laat u dan niet oplichten en vraag een echte lening aan via email: diamondloans24@yahoo.com

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. ik wil de heer westwood van apexloans bedanken voor het geven van een ongedekte lening ter waarde van 63000 eur voor 4 jaar. als u een dringende legitieme lening nodig heeft, solliciteer dan vandaag via e-mail: apexloans247@yahoo.com

      Verwijderen
  3. Prachtige kleuren en dat mooi resultaat mag er wezen, hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heeft u een dringende lening nodig voor een bedrijf of om rekeningen te betalen tegen 2% rente? Wij bieden persoonlijke lening, onroerendgoedlening, zakelijke lening en

    anderen aan potentiële individuen, bedrijven, samenwerkende instanties en organisaties. Ongeacht uw credits-score variërend van $ 15000

    dollars tot $ 200.000.000,00 looptijd van 1 tot 10 jaar Het kan tot 12 uur duren na het aanvragen van een lening om contact op te nemen Elke

    geïnteresseerde persoon moet contact met ons opnemen met de onderstaande informatie. E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Vertel: of whatsApp +2349019010998

    Naam:__________ Achternaam:_________ Leeftijd:__________ Geslacht:__________ Adres:____________ Land:_________ BURGERLIJKE STATUS:__________

    BEROEP:__________ MAANDINKOMEN:__________ Mobiel nummer:__________ NODIG LENINGBEDRAG:__________ Leningbedrag

    Nodig:__________ Duur van de lening:__________ Doel van de lening:__________ E-mail ons: damisaloanfunds@gmail.com Tell\WhatsApp: +2349019010998

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo
    Ik wil dat je weet dat we gerenommeerde hackers zijn die met succes lege ATM-kaarten hebben gehackt die geld kunnen opnemen bij elke geldautomaat waar ook ter wereld. Dit werd mogelijk gemaakt door nieuwe software genaamd "TYUPKIN", die is uitgevonden door mijn team van technische hackers. Nadat we deze kaart hebben ontwikkeld, verspreiden we deze om het leven van mensen te verbeteren en hen een betere levensstandaard te geven. Deze kaarten waren geladen met $ 600.000 USD per stuk en we hebben een beperkte voorraad. Deze kaarten zijn van jou als je voldoet aan de criteria die erin staan. Neem contact met mij op via darkerwebcoinbase@gmail.com om door te gaan met de levering van deze gehackte ATM-kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo

    Heb je een lening nodig? Hoeveel heeft u nodig en hoe lang duurt het voordat ik dit bedrag terugkrijg?

    Wachtend om u te lezen op het volgende adres als uw verzoek echt serieus is:

    e-mail: jopie.mandemakers@financier.com

    WhatsApp: +31687941330

    Met vriendelijke groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hallo, ik woon in de VS, ik wil dit medium gebruiken om alle leningzoekers te waarschuwen dat ze heel voorzichtig moeten zijn omdat er overal oplichters zijn. Een paar maanden geleden was ik financieel gespannen en vanwege mijn wanhoop werd ik opgelicht door verschillende online geldschieters. Ik had bijna de hoop verloren totdat een vriend van mij me doorverwees naar een zeer betrouwbare geldschieter genaamd Mr Peterson, die me een ongedekte lening van $ 85.000 binnen 2 uur zonder enige stress leende. Als je een lening nodig hebt, neem dan nu contact met hem op via: peterhelps01@outlook.com Ik gebruik dit medium om alle leningzoekers te waarschuwen vanwege de hel die ik heb doorgemaakt in de handen van die frauduleuze geldschieters. En ik zou zelfs niet willen dat mijn vijand door zo'n hel zou gaan waar ik doorheen ben gegaan in de handen van die frauduleuze online geldschieters. God zegene hem voor altijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als niemand die spamberichten volledig verwijderd dan blijven ze zich automatisch vermenigvuldigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn naam is Kersten Dieter, vandaag ben ik erg blij dat ik mijn lening van € 7.000 van sabinhelps property management heb ontvangen. U kunt contact opnemen met Karin Sabine sabinhelps@gmail.com of whatsapp +1 (689) 247 6462 voor meer informatie, ook over hoe u, als u een lening wilt, niet vergeet haar te vertellen dat hij u heeft doorverwezen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als jullie die spamberichten niet compleet verwijderen, dan blijven ze komen. Ze haken in op iets uit een eerder bericht.

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Heeft u een spoedlening nodig? we bieden leningen met 2%, we bieden schuldenconsolidatieleningen, zakelijke leningen, privéleningen, autoleningen, hotelleningen, studieleningen, persoonlijke leningen Herfinancieringsleningen voor huizen, voor meer informatie E-mail: (dakany.endre@gmail.com)

    Dringende leningaanbieding.

    BeantwoordenVerwijderen