zaterdag 10 februari 2018

Yahoo???????

Het is momenteel om mradeloos van te worden. Foto's plaatsen is bijna onmogelijk of het komt niet of een keer of 3. Zo ook met de berichten.

Ik ga nu maar even foto's plaatsen op het blog.

We zijn aan een maatjesproject begonnen en dan stuur je een lap naar je maatje, die er iets moois van maakt. Datzelfde doe jij met een lap van haar.

Deze lap stuurde ik naar Leontien

Ik heb een nieuw thema voor februari en wel Spiegelen.


Dit is een voorbeeld , hoe je zou kunnen spiegelen.

2 opmerkingen:

  1. Wat een ellende toch met Yahoo.....misschien is het verstandiger om buiten de adressen e.d. om wat meer via dit blog te doen. Ook ik kreeg met moeite slechts één foto geplaatst op Yahoo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yahoo is overgenomen en wordt samengevoegd las ik ergens.
    Daar zal het wel aan liggen

    BeantwoordenVerwijderen